Alla inlägg den 5 september 2007

Av decembertjej - 5 september 2007 21:18

Sitter i soffan och kollar på Heroes samtidigt som jag gör mina sista lektionsförberedelser. Planeringstiden hemma tar i princip alla lediga timmar i anspråk - vilket då betyder att jag inte är ledig. Just nu känner jag mig väldigt trött och sliten men vet att nästa vecka blir lite lugnare. Kanske. Känner igen det där. Har jag inte sagt så förut? I en 5-6 år sådär?


Nåväl - jag är frisk som en nötkärna om man får döma av den hälsoundersökning jag ingår i som gör att jag fått fullständig koll på blodfetter, blodtryck, lungfunktion, EKG m.m m.m Och det tillsammans med att jag snart kört 2 veckor stenhård GI-diet är något som jag kan glädjas åt här ikväll. 3 kg på 1 1/2 vecka. Inte en makaron har passerat min mun ;-) Jag har aldrig "bantat" förut som sagt, men den här gången kände jag att jag inte trivdes längre. Antingen får jag liksom träna stenhårt och äta precis det jag är sugen på, eller så får jag acceptera att minimal träning betyder en striktare kost. Det har kommit med åldern. Så det som alla säger stämmer - efter 35 (är 35 1/2) så ändras något i kroppen och man får tighta upp tillvaron lite. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards