Alla inlägg den 16 juli 2007

Av decembertjej - 16 juli 2007 18:54

Eftersom jag tilldelats lite mer hår än vad som förmodligen var meningen (ok jag erkänner - rätt MYCKET mer) och avskyr allt som sticks (myggor, getingar, orakade ben m.m.) så har jag regelbundet utsatt mig för halvtimmeslånga tortyrsessioner i en vaxkammare. Nog för att jag är frusen men jag kan inte påstå att jag trivs med värmen från ludna ben. Visst har pengarna diskuterats. "Är det VERKLIGEN nödvändigt" har sambon suckat. På grund av vissa tveksamheter kring nödvändigheten så sparade jag ut hårprydnaden på rent jäkelskap. 3 nätter i rad vaknade jag av mardrömmar där jag:


A. Gick i shorts på ICA

B. Gick i shorts utanför ICA

C. Var på badhus

och ALLA kollade på mig (eller snarare mina ben).


När min son av en ren tillfällighet upptäckte min nya stil utbrast han spontant: "Du är ju lika hårig som morfar". Därmed var det slutdiskuterat kring huruvida hårborttagningen skulle få kosta eller ej (fast SÅ hårig är jag väl ändå inte????).


Men så fick jag då en av mina sedvanliga spontanköpsattacker och shoppade en Braun Silk épil och det var kärlek vid första ögonkastet. Den kostade inte mer än en vaxning vilket betydde att jag gick plus/minus noll redan första gången jag använde den. Och när jag så använde den idag så tjänade jag 450 kronor! Tänk vad mycket kul jag kan köpa för de pengarna. Nu ska jag möta solen i mina lena, fina sommarben :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards