Alla inlägg den 22 juli 2007

Av decembertjej - 22 juli 2007 19:07

Campinglivet rullar vidare men vagnen står still. Vi äter, slappar, äter igen, slappar lite till och mår bara så himla gott. Tråkigt? Nej faktiskt inte, kroppen njuter av denna tillfälliga utloggning från "the real life".


Brorsan och flickvännen har gett sig iväg men under packningen upptäckte brorsan en kompis som satt sig fast i hans kudde. Vad sjutton är detta???

Jag brukar gilla larver men inte såna med stora horn i pannan!!!


Vi har även besökt minigolfbanan så allt är i sin ordning. Detta hör ju liksom campinglivet till, att känna till den lokala banan. Skadeglädjen är den sanna glädjen brukar man säga och det märktes eftersom samtliga deltagare tjöt av skratt när någon annan sköt bollen i vattengravar och dylika ställen. Även här visade det sig att hornen plötsligt växte ut i pannan på vissa deltagare (på mig? nähä).


Vänninan vann matchen efter några mycket fint spelade hål och vi var eniga: detta var bättre än "choklad" ;-)


Mors på er alla bloggisar, datanördar och annat gott folk som läser denna blogg. Vi ses en annan dag.

Av decembertjej - 22 juli 2007 10:15


Jag hörde att choklad kan vara en ersättning för... Den innehåller tydligen ett kemiskt ämne som framkallar samma lustbetingade känslor i kroppen. Jag bara undrar lite stillsamt - varför har plötsligt ALLA myndiga campare i min närhet börja frossa i choklad såhär en vecka in på campingsemestern?

- Jag är såååå sugen på choklad, säger väninnan och kastar sig över en Marabou ;-)

Detsamma gör vi andra.

Jag bara undrar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards