Alla inlägg den 23 juli 2007

Av decembertjej - 23 juli 2007 23:31


Halva mitt förra inlägg försvann - långt efter att det publicerats och kunde läsas på bloggen. Och servern krånglar i princip hela tiden. Blir galen...

Av decembertjej - 23 juli 2007 19:16

Go´kväll! Vart tog den här dagen vägen? Det känns som om jag just gick upp (vilket jag iofs nästan gjorde) och vips så är det snart läggdags. Eller om en stund i vart fall. Idag har jag utmanat mig själv och åkt gokart. Jag vet - visst är det pinsamt - men jag var ju tvungen att kolla så att den där omtalade aktiviteten var säker och trygg. Och det var den. I mitt tempo. Blev ständigt varvad av kidsen...


Idag har min väninna imponerat och gjort dagens goda gärning. Min dotter upptäckte nämligen en otäck fästing precis bredvid vår lilla kaninunges nos. Är det inte VIDRIGT med fästingar?


Vi fick ta fram stora medicinlådan.


-Ta bara tag och dra fästingen rakt ut, sa veterinären hurtigt i telefonen. Bara tanken på att ens försöka fick mig att må dåligt. Då ryckte min undersköterskeutbildade väninna in och räddade kalaset. Det visar att man ska välja det yrke man är lämpad för. Jag ska med andra ord inte arbeta som sjuksyster. Jag blev sååååå glad för att hon fixade det.


Men gladast blev kaninen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards