Alla inlägg den 27 juli 2007

Av decembertjej - 27 juli 2007 19:51

Satt och letade efter en bild på åska och dunder. Kunde kanske fotat mig själv *hahaha*. Det har sagts förut - nätverket ger mig gråa hår och det vill jag helst inte ha fler än nödvändigt. Tänk vad bloggandet kommer bli annorlunda hemma. Eller kanske redan på måndag för då rullar vagnen vidare till västkusten. Längtar efter krabbfiske, räkor, klippor och allt som hör till.


Här är tillvaron en kvart av varje. En kvart sol. En kvart regn. En kvart åska. En kvart sol. En kvart regn.... Ingen bestämd ordning dessvärre. Blir svårt att planera de dagliga aktiviteterna då. Vi hinner precis packa alla strandsaker så kommer regnet. Sedan hinner vi precis ställa in oss på en mysstund i vagnen så kommer solen. Så hinner vi precis planera en ny gokartsutflykt (!) så kommer åskan. Vi hann i alla fall med en sväng till Ölands norra udde och där satt jag på en vacker stenstrand och njöt en stund i solen (det var den kvarten då).



Som ni ser har även jag fallit offer för "Foppa-trenden" och införskaffat sådana skodon. Jag har köpt ett par crocs i neutral färg som jag ska ha på jobbet i höst och så dessa något skrikigare kopior. Passar utmärkt att duscha i och även att promenixa i. Jag kan inte säga att de är vackra men jag orkar inte bry mig om det längre. De är funktionella när man ska hoppa i och ur vagnen en sådär sjuttioåtta gånger om dagen.


Nu blir det pizza och TV. Kram på er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards