Alla inlägg den 28 juli 2007

Av decembertjej - 28 juli 2007 17:16

 

Det är märkligt - det där med änglar kommer alltid att fascinera mig. Jag har själv besökt en underbar "änglatant" vid flera tillfällen för att utröna vilka som är med mig eller om det finns några budskap via tarotkort osv. Det går något år eller två, sen vill jag dit igen. Det är magiskt. I min plånbok har jag en liten nött bild där en ängel är tryckt med texten "Glöm inte goda ord från din ängel". Tittar på den ibland och försöker minnas vad jag skulle minnas. Jag lever ibland väldigt stressigt och får då inga vibrationer alls, men ibland tycker jag min förnimma en känsla eller något som ändå visar att det finns mer än vad man tror.


Har förstått att många har samma fascination som mig. Min bloggande väninna gulligagumman är även hon väldigt fäst vid änglar och hon letar ständigt efter nya fina bilder och saker som hör änglar till. Detta samlande av änglar kom till oss båda utan att vi pratat om det innan. Är du kanske också en sån där lite änglatokig person? I vilket fall som helst så önskar jag dig en riktigt härlig lördag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards