Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av decembertjej - 10 augusti 2007 20:30



Fick ett sms (på min gamla Nokia) och en gammal vän undrade om jag ville träna lite Pump. Så jag kastade mig ner till gymet och körde så svetten lackade. Egentligen hade jag tänkt att glädjas åt de kalorier jag eventuellt lyckats bli av med (sommarmysmagen har vuxit lite) men det var ju redan bestämt att vi skulle äta pizza nu ikväll. Inte mycket att göra åt ;-) Men allt mysande är förödande för figuren märker jag. Även fast jag älskar det - myset alltså. Blev väldigt inspirerad av gulligagummans inlägg och har redan siktat in mig på ett glas vitt till pizzan.


Nu åker jag på kurs precis hela helgen. Jag ska lära mig att göra smycken i silverlera och det ska bli underbart kul. Ha det så gott allesammans och sköt om er. Och SKÅL!!

Av decembertjej - 10 augusti 2007 11:08



När det gäller datorer är jag verkligen uthållig. Kan sitta hur länge som helst utan att vare sig baken eller musarmar far illa. Men nu har jag suttit här alldeles för länge (om man ser till klockan i alla fall). Fördelen med att jobba när man själv vill är att man jobbar när man själv vill. Nackdelen - ja den fattar ni själva ;-) Nu är det inte så att jag inte gör det jag ska, utan jag får göra det lite senare på dagen än beräknat. Nåväl, jag sov länge i morse så det ska väl gå bra. Jag ska läsa bloggar och era kommenterar på förra inlägget när jag kommer tebax. Nu måste jag pysa ut lite. Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards