Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av decembertjej - 1 augusti 2007 19:04


Personen på bilden har inget med bloggägaren att göra :-)


Huvudvärk, trötta ben, blåmärken på höften, påkörda hälsenor, svettiga armhålor, blodsockerfall, värmeslag.... och en himla massa fynd i den med marginal överfulla vagnen. DET är Ullared! Dessutom handlar man ALLTID mer än vad man tänkt från början. Tusenlapparna seglar iväg i samma takt som vagnen fylls. Men det är faktiskt kul. Varje gång. Idag slapp jag köa men det var trångt som bara den. Men shoppat har jag gjort. Och nöjd är jag.


I väntan på att kunna lägga in "embed-kod" i denna blogg så lägger jag här in en länk till Peter Wahlbecks värdelösa låt: Ullared  Så dålig att den måste ses.


Sverige verkar delat i två läger: för eller emot Ullared. Jag har en kompis som är superemot. Skulle aldrig sätta sin fot där. Men överlag tror jag att fler faktiskt har upptäckt att det finns rätt mycket att handla där. Vilket läger tillhör du?


Kram från en trött en som nu ska ta en välförtjänt kopp te.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards