Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av decembertjej - 30 augusti 2007 18:39

Hej!

I samma veva som skolan börjar så finns det inte tid till mycket annat än att jobba och sova. Jag hinner inte med att blogga, hinner inte med att träna, hinner inte med att hålla fint hemma. Och jag AVSKYR att ha det så! Jag tänker försöka vända tillbaks tillvaron nästa vecka då de första intensiva veckorna är avklarade. Nästa vecka SKA jag börja träna igen. Och få mer ordning hemma. Och mer tid med mig själv. Så det så!


Jag sitter här med världens bedövning efter ett tandläkarbesök och funderar på vad jag ska fixa för mat. Orkar inte göra något egentligen, men går på diet sen några dagar så det är bara att bita ihop. Nu ska mina 6 "myskilon" bort, dvs de som har poppat upp på kroppen den här våren och sommaren. Jag trivs inte alls :-(  Så nu kör jag ett stenhårt GI-program och är nu inne en kolhydratsrensing. Bröd, socker, pasta, potatis och ris - inget får jag äta under de närmaste 2-3 veckorna. Därefter bara lite varje dag. Jag har faktiskt gått ner ett kilo på 4 dagar så jag är nöjd. Nu är det bara 5 kilon kvar.


Kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards