Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av decembertjej - 21 augusti 2007 18:54


Så var man hemma igen efter en härlig upptakt med jobbet. Vi for iväg igår (måndag) förmiddag och kom hem idag. Jobbade iofs till halv 6 idag men tiden gick fort och det var bara roligt :-) Vi har ätit gott (tyvärr är inte benig röding eller lammspett något jag gillar jättemycket), druckit gott (testade whiskey efter ett par glas vitt) och undvikit att basta i herrbastun (såg skylten HERRBASTU men misstänkte feltryck eftersom vi kvinnor också vill basta så jag drog med mig min badglada lärarkollega in i bastun. Hörde något ropa "NN är naken" lite förskräckt men jag fortsatte dra upp dörren och hörde då igen "NN är naken" och ett ganska högt "skickar du hit en handduk först!!!!").


Jag fick äta upp mitt bastubesök hela kvällen. De tyckte jag skulle gå läsinlärningskursen i år F/1 igen eftersom jag tydligen hade svårt med vissa bokstäver. HERRBASTU - inte HÄRÄRBASTU. Historian slutade dock lyckligt ;-) Jag fick mitt bastubesök tillsammans med min badglada bundsförvant och några manliga kollegor - dock med handduken tryggt virad runt kroppen.


Nu sitter jag här och är skönt trött. Jag har fått låna en kärlekskomedi av en kompis och ska titta på den snart. Njuta lite i soffan efter två innehållsrika dagar. I morgon kommer kidsen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards