Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av decembertjej - 13 augusti 2007 10:34

Tack Fredrik på Bloggagratis! Det här har du fixat bra :-) Nu kommer min allra första Youtube-länk. Nostalgi med "Linus på linjen" som jag fnissar gott åt idag. Han är ju helskön.

Av decembertjej - 13 augusti 2007 10:11



Så var man hemma igen. Fullständigt slut efter en intensiv helg, men lycklig. Det är något speciellt med att skapa med händerna. Man kommer in i ett lugn (förutom de ögonblick man skulle vilja knöla ihop leran, kasta den på golvet, stampa på den, dra isär den, hugga sönder den med skalpellen och kasta ut den genom fönstret). Jag studerar ömt mina alster och ser fram emot fler sådana här "praktiska" kurser i framtiden. Vi åt en korv vid den korvkiosk som Ronny och Ragge spelat in sina filmer. Det kändes hedersvärt även om pommesfrites-brickan var den minsta jag någonsin fått. Den var för pygméer - solklart. Jag lyckades i alla fall bli mätt på 20 pommes och en korv (och en kexchoklad, en banan och 10 salta pengar). Nåväl - någorlunda mätt i alla fall.


Efter denna toppenhelg ska jag nu försöka återgå till vardagen och det jag ska göra allra första är att kliva upp ur sängen. Det är väl en bra början?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards