Direktlänk till inlägg 21 juli 2007

Fartfyllda gokarts och en fallen ängel

Av decembertjej - 21 juli 2007 19:37

Är behagligt mör i kroppen och skallen efter en dag med blandade aktiviteter. Nu ska jag hälla upp ett glas kallt vin och bara njuta en stund. Till alla er som tittar in här vill jag bara skicka en stor KRAM. Nu väntar matfix - är superhungrig.


Här följer några bilder från dagen:

Så blev det då ÄNLIGEN gokart. Kidsen, sambon och brorsan tyckte att det var kul. Gissa vilka som försökte ta banrekordet *hmmm*.


Klara, färdiga..... vart tog sambon och brorsan vägen? Jaså - skulle de vänta in resten. Varför då?


Efter gokarten åt vi rökt korv. Smakade faktiskt mumma men man rapade tändvätska resten av dagen.


"De älskande" - en vacker stenstaty av Lars Widenfalk. Han ställer ut sina alster i Borgholms slottsruin.


Denna staty får avsluta dagens blogg. Den har det vackra namnet "Fallen Ängel". Jag undrar vad som fått henne att falla.....

 
 
trollpackan fnissar

trollpackan fnissar

21 juli 2007 21:01

Tja..*fniss* ..utan armar och fötter, vad återstår?.. det är bara att falla platt ner! Vi hörs!

http://trollpackan

 
Ingen bild

gulligagumman

22 juli 2007 16:06

Ja vi hade en härlig dag igår =). Den tog slut alldeles för fort bara.

 
Filifjonkan tjatar vidare

Filifjonkan tjatar vidare

22 juli 2007 20:20

Men en fallen ängel?? Tror hon missade landningsbanan i Wilhelmina nån som inte tände ljusen åt henne förstår du. Änglar finns och de är fina
jag tror de bor i Wilhelmina.....fniss

http://filifjonkan-se

 
decembertjej

decembertjej

22 juli 2007 20:51

Filifjonkan: Jag tror också på änglar. Vet inte om de bor i Wilhelmina men det kan ju vara så :-)

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan kollar in

22 juli 2007 21:03

Tja vad säger du om Skultorp då? Kan det vara en bättre boning eller vad tror du?

 
decembertjej

decembertjej

22 juli 2007 21:06

Skultorp *fniss*. Lite närmare vore toppen. Ett par mil eller så.

http://decembertjej.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av decembertjej - 5 oktober 2007 14:58

  Efter att ha testat tre olika varianter på bloggar så kan jag säga att bloggagratis är klart enklast. Vad gäller att få in saker snyggt och prydligt, ladda upp bilder etc. så är denna tjänst kanonbra! Den är fantastiskt pedagogisk! Men jag kände a...

Av decembertjej - 4 oktober 2007 21:45

Så var arbetsveckan i stort sett slut. Visst väntar några timmars planeringsjobb på söndag, men det ska bli skönt med fredag. Känns konstigt att packa ut i husvagnen i morgon, men det ska bli trevligt att åka iväg lite. Det kanske blir en lördag-sönd...

Av decembertjej - 3 oktober 2007 21:25

Har varit ensam hemma sedan måndags morse och sambon dyker upp sent i kväll så det har varit tre dagar som gått i 120 knyck. Nu har jag tre lektioner och ett möte där jag ska prata inför ett samling företagare kvar - sen är arbetsveckan över för min ...

Av decembertjej - 2 oktober 2007 19:36

Kör STORYLINE för första gången och älskar det. Igår byggde jag bilar med ROBOLAB-material på en workshop och programmerade så kinderna blossade. Idag har jag tränat teater och fixat med klassens hemsida. Piprensare med glitter, läxor på nätet, pappe...

Av decembertjej - 30 september 2007 17:08

Tycker nog att den här helgen också har gått väldigt fort. Det beror nog på att det alltid finns att fixa med och då går tiden fort. Jag ska iväg och städa ur vår gamla pärlverkstad nu i ett par timmar (vi flyttade till ny lokal för ett par veckor se...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards