Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

De gillar min rumpa!

Av decembertjej - 24 juli 2007 15:13


De visar sin uppskattning genom att sikta in sig på ett frodigt och trevligt ställe och där avger de ett kärleksbett. Visst, alltid kul att någon lägger märker till en - fast ändå... Fasiken vad det kliar. Sen får man skämmas när man är bland folk och ständigt måste kliiiia.


Jag väntar på en sms-blogg jag skickade för två timmar sen. Den kanske dyker upp om en timma eller två. Under tiden ska jag shoppa lite, smälta maten och klia, klia, klia.

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

24 juli 2007 16:30

å stackars dig ..eller snarare stackars din akter då, Inte kul med mygg just där och så skall man ju sätta sig på kliet med . Du får klia i smyg har du ingen kortizonsalva det hjälper riktigt bra faktiskt,

http://filifjonkan

 
Ingen bild

Kärleksdravel

24 juli 2007 16:48

Jag kan inte annat än skratta när jag läser det där med kliandet bland folk...det får mig att tänka på hur dumt det måste se ut när jag kliar på mina eksem jag får ibland när jag är orolig (låter kanske konstigt men så är det) för jag har dom i nacken och på bröstet, den ena skinkan och ena smalbenet. Men kliar det på ett ställe man gärna inte tar på i folks närvaro brukar jag ställa mig in till en vägg eller sätta mig ner och trycka extra hårt på platsen...kanske ett tips mot ditt myggbett

Hoppas du har en trevlig dag...fortsätt med det isf

 
kajsasi

kajsasi

24 juli 2007 17:12

Jag trodde myggen försvunnit från denna planet. Inte för att jag saknar dem, däremot är bromsen och hästflugorna inte roliga att ha! Vet du förresten att det var kvinnorna som släppte ut myggen? (En gammal folksägen)

http://kajsasi.wordpress.com

 
decembertjej

decembertjej

24 juli 2007 18:04

Filifjonkan: klia i smyg ska jag försöka med. Sätta sig på kliet är ju ett bra tips :-)


Kärleksdravel: Min syster har samma kli som dig, men hon får det bara i ansiktet. Så jag förstår precis! Jag ser att du och Filifjonkan tänker lika, sätta sig eller trycka sig mot kliet. Bra idé :-)


Kajsasi: Släppte kvinnorna ut myggen? Verkar korkat. Kan vi även släppa in dem igen?

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
gulligagumman kliar oxå

gulligagumman kliar oxå

24 juli 2007 18:33

Jag vet vad du går igenom =). Har ju just nu kliat sönder vartenda myggbett jag har, ser ut som om jag har drabbats av böldpest.
Kram!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Amlon

Amlon

24 juli 2007 19:09

*hihi* Man får vad glad för lite uppmärksamhet, även om det är från myggorna! ;)

http://amlon.blogg.se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

24 juli 2007 19:39

Filmen som du kommenterade i min blogg har jag bara en kommentar till SE DEN...men ladda med en handduk eller en massa papper...Precis vad jag behövde idag, gråta till en film =)
Ledig inatt...jobbar inte förrän torsdag natt nu =)
Ha en trevlig kväll i vagnen
Kram

 
trollpackan

trollpackan

25 juli 2007 12:51

Goddag! Hoppas att du har det bättre med de bakre delarna idag! *fniss*
"Decenbertjej", jag har också en decembertjej som nu har flyttat hemifrån och bor i England. Född 23/12, och det var inte fel på planeringen utan hon kom 2v för tidigt. Skulle väl ut till julklapparna antar jag! *fniss*

http://trollpackan

 
Ugglan

Ugglan

25 juli 2007 18:46

Hej! ni skulle vara här i Mellbystrand! Jag har inte sett en enda mygga!!
stryk på xylocain, det hjälper!!
kram ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan stapplar in helt slutjkörd

25 juli 2007 19:33

Urk en jobbig dag med för mycket åtaganden samtidigt. Hur går det med kliet? Har det lugnat sig nåt ännu? Hoppas, Jag har kli på armbågen efter en ilsken mygga där med. Har redan rivit sönder det ordentligt. Det var visst myggkris vid nån sjö läste jag om såna aggressiva myggor det blev stora djupa inflammerade sår av bettet,,, såg inte bra ut det de visade men de hölls därikring bara ännu vad de sett i alla fall, Säger godnatt när jag ändå är här

 
decembertjej

decembertjej

25 juli 2007 19:58

Amlon: ja all uppmärksamhet är bra förutom den dåliga. Kan inte riktigt bestämma mig för om myggorna hör till den första eller andra kategorin.

Trollpackan: December är en finfin månad :-)
Baken känns lite bättre idag. Äter allergimedicin konstant.

Ugglan: Så du hittade en dator i alla fall. I morgon hoppas jag nätverket är fixat här.

Filifjonkan: Har haft en hur lugn dag som helst. Åkt bil till Kalmar, käkat hamburgare, shoppat och bara slappat. Du kanske skulle hälsa på i vagnen :-)
Stackars dig som också fått en massa kli. Gillar det inte! Godnatt på dig med.

http://decembertjej.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av decembertjej - 5 oktober 2007 14:58

  Efter att ha testat tre olika varianter på bloggar så kan jag säga att bloggagratis är klart enklast. Vad gäller att få in saker snyggt och prydligt, ladda upp bilder etc. så är denna tjänst kanonbra! Den är fantastiskt pedagogisk! Men jag kände a...

Av decembertjej - 4 oktober 2007 21:45

Så var arbetsveckan i stort sett slut. Visst väntar några timmars planeringsjobb på söndag, men det ska bli skönt med fredag. Känns konstigt att packa ut i husvagnen i morgon, men det ska bli trevligt att åka iväg lite. Det kanske blir en lördag-sönd...

Av decembertjej - 3 oktober 2007 21:25

Har varit ensam hemma sedan måndags morse och sambon dyker upp sent i kväll så det har varit tre dagar som gått i 120 knyck. Nu har jag tre lektioner och ett möte där jag ska prata inför ett samling företagare kvar - sen är arbetsveckan över för min ...

Av decembertjej - 2 oktober 2007 19:36

Kör STORYLINE för första gången och älskar det. Igår byggde jag bilar med ROBOLAB-material på en workshop och programmerade så kinderna blossade. Idag har jag tränat teater och fixat med klassens hemsida. Piprensare med glitter, läxor på nätet, pappe...

Av decembertjej - 30 september 2007 17:08

Tycker nog att den här helgen också har gått väldigt fort. Det beror nog på att det alltid finns att fixa med och då går tiden fort. Jag ska iväg och städa ur vår gamla pärlverkstad nu i ett par timmar (vi flyttade till ny lokal för ett par veckor se...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards