Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

Som en hemlig agent i en thriller...

Av decembertjej - 25 juli 2007 19:34


 


Sitter femton meter från receptionen med vår vita SAAB och bloggar. Nätverket har lagt av vid vagnen och nu fick det bli radikala medel. Tog med mig väninnan och parkerade på ej anvisad plats och sitter här med förtäckta rutor (solen lyser in så förbaskat men det ser väldigt hemligt och spännande ut). Vi pratar inte ett ord med varandra utan det bara knapprar lite gott på tangenterna. Gud vilken abstinens vi har haft! Det här med bloggande är ju väldigt beroendeframkallande. "Vi ses om en kvart" sa jag till sambon och gasade iväg från vagnen. Han suckade lite och insåg att en kvart aldrig är en kvart.


Idag har jag förresten shoppat - crocs, en mascara, sex par trosor och en påse godis. Känns helt ok :-)


Nu klagar väninnan på att allt syre är slut. Får igång både elhissar och torkare på en och samma gång. Vårt gömställe är avslöjat.

 
 
trollpackan förstår

trollpackan förstår

26 juli 2007 08:06

Japp,så är det! Bloggandet är beroendeframkallande! Gäller att närstående är förstående..*fniss*

http://trollpackan

 
Filifjonkan skrattar

Filifjonkan skrattar

26 juli 2007 08:57

Godmorgon Cia,,,,flinar jaha du nu sitter du med i smeten bloggabstinens sa du fniss det har vi nog lite till kvinns verkar det som. men det där var ju listigt uträknat,Så det blev lite shoppat med då alltid kul,Hoppas ni får bra väder nu då så ses vi när din abstinens slår till igen vinkar

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Kärleksdravel

26 juli 2007 09:30

Jag kan inte sluta skratta...får verkligen en sån underlig bild i skallens om jag inte får bort...Folk kanske trodde ett tag att ni gjorde något helt annat (med tanke på immiga rutor) Ha ha ha

 
decembertjej

decembertjej

26 juli 2007 15:24

Nu har de ÄNTLIGEN fixat nätverket!
Jublar lite för mig själv här. Hoppas få en liten stund vid datorn senare idag.

Kärleksdravel: Immiga rutor KAN annars vara lurigt. *Fniss*

Trollpackan och Filifjonkan: Skönt att ni förstår det här med bloggabstinens. Den kan ju vara rätt så kraftig.

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
trollpackan hummar

trollpackan hummar

26 juli 2007 16:53

Hmm..vad ser jag i min kristallkula?..hmm..tror att jag ser decembertjej och gulligagumman i ..i en bil..det är väl gulligagumman?..hmm, svårt att se när rutorna är så immiga..

http://trollpackan

 
decembertjej

decembertjej

26 juli 2007 19:05

Trollpackan: du måste ha en jädrigt bra kula ;-)

http://decembertjej.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av decembertjej - 5 oktober 2007 14:58

  Efter att ha testat tre olika varianter på bloggar så kan jag säga att bloggagratis är klart enklast. Vad gäller att få in saker snyggt och prydligt, ladda upp bilder etc. så är denna tjänst kanonbra! Den är fantastiskt pedagogisk! Men jag kände a...

Av decembertjej - 4 oktober 2007 21:45

Så var arbetsveckan i stort sett slut. Visst väntar några timmars planeringsjobb på söndag, men det ska bli skönt med fredag. Känns konstigt att packa ut i husvagnen i morgon, men det ska bli trevligt att åka iväg lite. Det kanske blir en lördag-sönd...

Av decembertjej - 3 oktober 2007 21:25

Har varit ensam hemma sedan måndags morse och sambon dyker upp sent i kväll så det har varit tre dagar som gått i 120 knyck. Nu har jag tre lektioner och ett möte där jag ska prata inför ett samling företagare kvar - sen är arbetsveckan över för min ...

Av decembertjej - 2 oktober 2007 19:36

Kör STORYLINE för första gången och älskar det. Igår byggde jag bilar med ROBOLAB-material på en workshop och programmerade så kinderna blossade. Idag har jag tränat teater och fixat med klassens hemsida. Piprensare med glitter, läxor på nätet, pappe...

Av decembertjej - 30 september 2007 17:08

Tycker nog att den här helgen också har gått väldigt fort. Det beror nog på att det alltid finns att fixa med och då går tiden fort. Jag ska iväg och städa ur vår gamla pärlverkstad nu i ett par timmar (vi flyttade till ny lokal för ett par veckor se...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards