Direktlänk till inlägg 26 juli 2007

Trött som ett bi.... och livet är orättvist ;-)

Av decembertjej - 26 juli 2007 23:43

Trött men nöjd efter ännu en avslappnande dag tänker jag nu äntra sängen och plocka fram "Predikanten". Äntligen tar jag mig igenom den där lockande högen av böcker som jag köpt in bara för semestern. Jag skulle nog kunna vara ute på husvagnssemester i flera månader känns det som. Åker man med riktigt goa vänner så kan det ju bara bli toppen!


Konstaterar att livet inte alltid är rättvist, snarare tvärtom ;-) Väninnan har noterat att hon bara "får in" det usla nätverket om hon ligger raklång i deras stora, sköna, mjuka alldeles... alldeles UNDERBARA dubbelsäng med sin bärbara framför sig. Säkerligen blir hon masserad under fötterna också *fniss*. Själv får jag in detsamma om jag ställer datorn på spisen och har husvagnsdörren öppen vilket resulterar i att jag måste stå och blogga (blir trött i ryggen) och dessutom drar det kallt vid fötterna. Tack och lov att jag har myggnät så att jag inte blir uppäten också.


Nattinatti allihop!

PS. Ska bara tillägga att vi får in det utomhus också men det räknas inte. DS. ;-) ;-)

 
 
Filifjonkan tigt uppe

Filifjonkan tigt uppe

27 juli 2007 05:50

Godmorgon i vagnen, Skrattar åt din bloggbeskrivning men vad gör väl det att stå och blogga med dörren öppen..skrattar var du glad över att du inte behöver klättra upp i något träd för att få kontakt med bloggen det skulle inte vara så roligt då skulle du va väldigt glad att stå och blogga med ond rygg eller hur,,,skrattar,,,man måste vända allt till det positiva du vet,,, Ha en bra fredag då så ses vi om din rygg håller.

http://filifjonkan-se

 
decembertjej också tidigt uppe

decembertjej också tidigt uppe

27 juli 2007 05:59

Vaknar av regnet - eller kanske den ömma ryggen ;-) Kommer på att jag nog måste tillägga att vi kan sitta utomhus båda två, för rättvisans skull menar jag. *Fniss*.
Ska försöka somna om nu.

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
decembertjej

decembertjej

27 juli 2007 06:04

Skrattar gott åt det där med trädet. Det skulle se ut det! Som en TV-pejlare, fast nätpejlare då. Och jag som är höjdrädd. Nej jag får nog vara glad för att stå där jag står då. Ha en bra fredag du med!

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kärleksdarvel

27 juli 2007 06:18

*chockad* Vad gör ni uppe så här tidigt egentligen *bäddar ner i sängen igen* Snart kommer jag o gör sällskap...ska bara ta vagnen hem i ösregnet sen kryper jag till kojs med den gravida lilla bitchen hemma =) Ha en underbar fradag på er husvagngsägande opptimister ha ha//Kram

 
trollpackan fnissar!

trollpackan fnissar!

27 juli 2007 11:04

"Var är väl inte kvinnans plats om inte vid spisen"..!*fniss* Du avviker ju inte från den åtminstone! kan ju blogga och laga mat samtidigt, 2 flugor på smällen kan man såga1

http://trollpackan

 
gulligagumman

gulligagumman

27 juli 2007 12:24

Vad gör du uppe så tidigt? Trodde du låg och sov så sött...
Kan inte ligga i min uuunderbara dubbelsäng längre o surfa *morr*
Får sitta ute...

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
decembertjej fnissar

decembertjej fnissar

27 juli 2007 12:56

Trollpackan: helt plötsligt så inser jag att den devisen stämmer fullt ut. Även när det gäller datoranvändandet.

Gulligagumman: ingen fotmassage heller? ;-)

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan tassar fram knackar på dörren hallååå

27 juli 2007 15:26

Mors skulle bara kolla om du var kvar vid spisen och höra hur din rygg mår nu ? Tips en del brottare har något slags brett midjebälte tror det är bra ett bloggbälte vi har ju "gnällbältet brottarbältet samt då kan vi lägga till bloggbältet med tycker jag. Ha det bra här har åskar varit på besök så jag knäppte på men får stänga ner igen hör den på långt håll stekt dator nej tack!

 
Hannele

Hannele

27 juli 2007 17:39

Bra böcker är det bästa sällskapet.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
ugglan

ugglan

28 juli 2007 17:26

visst är det härligt att läsa böcker. Själv har jag precis läat Stieg Larssons bok, Millenium. Den var jättebra. Läs den....
Man ska passa på att läsa när man är på semester. Jag har rekommenderat boken som jag fick av dig till mina vänner och de älskar den.... (Det var POTENSGIVARNA!!)
Ha det så gott. Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av decembertjej - 5 oktober 2007 14:58

  Efter att ha testat tre olika varianter på bloggar så kan jag säga att bloggagratis är klart enklast. Vad gäller att få in saker snyggt och prydligt, ladda upp bilder etc. så är denna tjänst kanonbra! Den är fantastiskt pedagogisk! Men jag kände a...

Av decembertjej - 4 oktober 2007 21:45

Så var arbetsveckan i stort sett slut. Visst väntar några timmars planeringsjobb på söndag, men det ska bli skönt med fredag. Känns konstigt att packa ut i husvagnen i morgon, men det ska bli trevligt att åka iväg lite. Det kanske blir en lördag-sönd...

Av decembertjej - 3 oktober 2007 21:25

Har varit ensam hemma sedan måndags morse och sambon dyker upp sent i kväll så det har varit tre dagar som gått i 120 knyck. Nu har jag tre lektioner och ett möte där jag ska prata inför ett samling företagare kvar - sen är arbetsveckan över för min ...

Av decembertjej - 2 oktober 2007 19:36

Kör STORYLINE för första gången och älskar det. Igår byggde jag bilar med ROBOLAB-material på en workshop och programmerade så kinderna blossade. Idag har jag tränat teater och fixat med klassens hemsida. Piprensare med glitter, läxor på nätet, pappe...

Av decembertjej - 30 september 2007 17:08

Tycker nog att den här helgen också har gått väldigt fort. Det beror nog på att det alltid finns att fixa med och då går tiden fort. Jag ska iväg och städa ur vår gamla pärlverkstad nu i ett par timmar (vi flyttade till ny lokal för ett par veckor se...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards